søndag 8. mars 2015

Konfirmantkort

I dag skal jeg vise dere et konfirmasjonskort som jeg har laget.
Jeg har embosset tekststempelet fra stempelplaten "Til konfirmanten".
Det runde poststempelet er fra stempelplaten "Følg hjertet ditt".


Papirene er fra Pion design, de har jeg rufset og revet i. Tilslutt hadde jeg på Crackle Paint.

 
Jeg har koset meg med lag på lag av papirer, og mye blomster og blonder


Jeg håper at dere finner litt inspirasjon av kortet mitt.
En fin søndag ønskes dere alle.

5 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Nydelig og romantisk:)
klem Bente:)

Unni A sa...

Nydelig kort med massevis av lekre detaljer!
klem Unni

MonaV sa...

Jeg ser og ser på alle de flotte detaljene her, og kortet er virkelig vakkert:):)

Connie sa...

Nydelige konfirmasjonskort du har laget Merete.
Så delikat og nydelig pyntet.
Ønsker deg en fin uke,
Klem Connie

Lise sa...

For ein flott fargekreasjon. Lekkert. Takk for du deltar hos hobbygarasjen