mandag 9. februar 2015

Postcard from Paris

Jeg har laget dette dt-kortet til Stempelglede
Det nydelige stempelet er fra stempelplaten "Postcard from Paris". Frimerket er også fra samme stempelplate.



Tekststemplene "Ha tro på deg selv", "Lytt til din indre stemme" og det runde poststempelet er fra stempelplaten "Følg hjertet ditt".

 
Jeg har hatt Glossy accent og Liquid Pearls på sommerfuglene, det ble en fin effekt.


Papirene jeg har brukt er fra Maja design.


Jeg har fargelagt motivet med distress ink., chipboard fra Wycinanka. Blondene er fra Live and love Crafts.

 
Blomster fra Woc og Storyteller. Bånd, tyll, knapper, perlebånd, kakeserviett og barkestjerne
 
 
Jeg har hatt på Gesso her og der.
Stempelgledestemplene er bare så leker, jeg storkoser meg med å bruke de.
 
 




5 kommentarer:

Sol sa...

Åh.. Dette Var NYYYYYYYDELIG!! Lekkert satt sammen.. Mange Lekre Detaljer.. Nydelig Fargelegging.. Vakkert Design.. .. Åh.. Fikk så lyst til å lage kort.. Men er borte på jobb. så det er jo umulig!!. :o)

Mette sa...

Dette kortet er aldeles nydelig :)

Klem Mette

Rita sa...

så utrolig fint kort ;) lekkert, lekkert :) Klem Rita

Connie sa...

Nydelig kort Merete :)
Så lekkert og delikat pyntet som alltid.
Ønsker deg en fin uke.
Klem Connie

Unni A sa...

Nyyydelig!
klem Unni