søndag 19. januar 2014

Stempelglede designteam 2014

 
Jeg er så utrolig glad og fornøyd for at jeg er blitt med i Stempelglede sitt designteam 2014.
Dette er en drøm som har gått i oppfyllelse for meg. Stempelglede er absolutt min favoritt, og jeg gleder meg enormt til den nye kolleksjonen kommer ut. Stemplene er vakre og nostalgiske, og har en spesiell plass i mitt scrappehjerte.  Tusen takk, Gunhild for at du viser meg den tilliten, og at jeg får samarbeide med så dyktige, talentfulle designere.




10 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Heldiggris! Gratulerer så mye!! Gleder meg enormt mye til å se de nye stemplene til Stempelglede! :)

Unknown sa...

Hei Merete!
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg. Det var veldig koselig å treffe det i Tromsø! Du lager nydelige kort og andre kunstverk!♥
God søndag!

RitaK sa...

Gratulerer så mye, blir gøy å følge med og se hva du lager :-)

Bente Årstad sa...

Gratulere Merete, klem bente:)

Rita sa...

Gratulerer så mye :) Klem Rita

Unni A sa...

Gratulerer! De har gjort et veldig godt valg! Du lager så mye lekkert!
klem Unni

Pinklady 68 sa...

Gratulerer Merete!! Kos deg masse:-)

Klem Laila.

Dortesjs sa...

stort tillykke her fra mig

Karin Dahl sa...

Gratulerer så masse:)
Gleder meg til å se dine flott kunsverk laget med Stempelgledes flotte stempler:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Hobby Musician Keyboard sa...

Kjærlighet Merete, du gjør veldig fin jobb. Fantastisk vakker!
Var veldig glad for å besøke deg på bloggen min.
Hilsen fra Marina http://www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu/no/
http://www.bettyscardsandpaperdesign.com/