lørdag 4. januar 2014

Stempelglede design team call 2014

Stempelglede søker nye medlemmer til sitt Designteam, og mitt bidrag er dette kortet.
Bilde og tekststempel fra Stempelglede, papirer fra Maja design. Dieser fra Sizzix og Magnolia.
Snow writer, crackle Paint og glitter. Symaskinsøm.

 

 

 
 

I tillegg var det ønske om å vise tre kort til.
Her har jeg fargelagt motivet fra Stempelglede med distress. Papirene er fra Pion.


I sommer gifta min datter seg, og denne eska laget jeg til brudeparet.
Her har jeg virkelig fått kost meg med blomster., som jeg elsker. Papirer fra Maja, tekster fra Stempelglede og noen er skrevet på maskin.


Her har jeg kosa meg med masse detaljer som er "meg".
Papirer fra Prima, tekst fra Stempelglede.

Da krysser jeg fingrene, og ønsker alle som er med i denne søkningen- LYKKE TIL!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for nydelig bidrag og søknad om å bli medlem av Stempelglede sitt designteam!

Ha en strålende helg!

Klem fra
Gunhild

Åse-May sa...

Fantastiske fine kort/esker...:)

Riet sa...

So beautiful Merete.

Hugs Riet.xx

Unni A sa...

Så lekre kort og bryllupseske! Nydelige alle sammen, du er virkelig en verdig deltager til DT jobben!
klem Unni

Anne sa...

Nydelige bidrag, og masse lykke til til deg også :-)

Klem :-)

Tove sa...

Åhh så mye nydelig i en og samme post. Du er kjempeflink altså! :)
Gratulerer så masse med plass i DT til stempelglede. Klem:)