mandag 15. november 2010

Nye Toffifee esker











14 kommentarer:

Papirskreppa sa...

Så nydelige! For en produksjon du viser til :) Eg skal få satt meg ned å laget noe. Alle scrappetingene er flyttet ut av rommet, så nå skal det bli hobbyrom :) Gjett om eg gleder meg. Klem.

Anonym sa...

Wow what a beautiful creation.

Hugs Jannie.

Heidi sa...

Så produktiv du er!
Og disse eskene er bare så lekre:)
Ha en fin dag, klem:)

Anonym sa...

Så flotte esker, helt nydelig :)
Nå skjønner jeg hvorfor det var tomt på butikken he-he
Ha en fin mandag :)

<3-lig Lill

Wenche sa...

Så lekkert du har dekorert disse Toffifee eskene, Merete!!! Mmm og så er det jo så godt det som er inni.
Ha en fin og kreativ uke, Merete!!
Klemmer, Wenche :0)

Anne Bente sa...

noget såååå lækre alle sammen.

klemmm

Mette W. Sørensen sa...

Uhh så skønne og nydelige, de ligner jo en million:-)

tone sa...

Disse var jo bare helt nyyyydelige.
Klem Tone

Riet sa...

What a wonderful creations Merete.

Hugs Riet.x

mettepip sa...

Utrolig vakre!
klem fra
Mette

Elise sa...

Nydelige tofee esker:)Takk for at du blei med på min utloddning, du må sende meg adressa di så eg får sendt deg premien i posten:)

Claudia, Bremen/Germany sa...

wow wow wow, this is so beautiful. You have a gorgeous blog, so beautiful "work".
Hugs, Claudia

Lene Aase sa...

Så produktiv du er Merete, og alt er like lekkert!!!
Klemmer:)

Anna sa...

Jag älskar verkligen dina askar!
Hälsningar Anna